[Fanda] Kam ukládá AVer TV 6 karta?

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 16:39:42 CET 2009

Zdravím vás, fandové. Předmět této zprávy je v podstatě dotaz na ty, kteří
tuto kartu vlastní a vědí o ní víc než já. Přibližně za týden v mé blízkosti
začne pracovat digitálně náš hlavní televizní vysilač. Karta někam uložila
dříve funkční naladění digitálního vysílání. Potřeboval bych tyto údaje
smazat a nahrát nové. Nevím, ale kde jsou stanice uloženy. Mohu jejich
uložení Volit? Něco jako procházet, nebo má karta stabilní místo, kam
kmitočty a jejich jména, myslím názvy stanic, ukládá? Pro úplnost dodám, že
mám tuto kartu dva roky, na počítači mám Windows X P home a můj odečítač je
Jaws 8. Za co nejpodrobnější radu, jak z toho, předem děkuji. A Blažek.