[Fanda] Upřesnění problému s team viverem

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Listopad 23 14:02:23 CET 2009

Zdravím,

bod obnovy.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Karel Giebisch" <giebisch na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. listopadu 2009 13:41
Předmět: [Fanda] Upřesnění problému s team viverem

šipkou, tak to říká nic, nečte to text, který jsem napsal. Tento
problém nastal v okamžiku, kdy jsem si nainstaloval program teamviver a
po jeho odinstalaci to neskončilo, ale to ještě není všechno. Přepnu se
do rozbalovacího seznamu a hle, další zajímavá věc. Napíše mi to tedy
přečte mi to nějakou ikonu se systému, ale nikoliv to, co v tom seznamu
je. To co v tom seznamu je mi to přečte, až se pohnu šipkou. Více to asi
popsat nedovedu jo a ještě když zmáčknu insert a pagedown tak to místo
hotovo, jako že stránka je načtená to přečte soubor, úpravy zobrazit.
Opravdu divné chování. Podle mě se ještě v systému někde skrývá něco, co
to způsobuje, je třeba to najít a smazat. Ale nevím to jistě.
Karel Giebisch.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4629 (20091123) __________

http://www.eset.cz