[Fanda] NVDA, Mozilla Firefox a stavovy radek

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Listopad 23 13:57:30 CET 2009

Ahhoj,

moc díky za rady, stavový řádek zaškrtnutý mám, okno jsem maximalizoval, ovšem někdy je stavový řádek nalezen a při stisku nvda+end je ohlášeno vše, co se na stavovém řádku nachází "hotovo, webvisum atp.", ale někdy je nalezen a někdy nenalezen, ničím to není podmíněnné, jednou spustím Firoše, je nalezený a ohlášeno vše korektně, při dalším spuštění Firoše nenalezen, přičemž pokaždé stojím na tomtéž místě, např. 1x tab po editačním poli hledat na www.google.cz.

Ohledně objektové navigace, tak tam se nvda+shift+num6 přesunu na ikonu, která na stavovém řádku je, ovšem je s ní ohlášen stav "neviditelné", čili přisunout myš nvda+num* a levý klik num/ se tím pádem vykonat nemůže, neb je ikona ohlášena jako neviditelné po přesunutí myši. Jde s tímhle dělat ještě něco dál?
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. listopadu 2009 7:17
Předmět: Re: [Fanda] NVDA, Mozilla Firefox a stavovy radek

Dobré ráno,
Štandardne v mozilla aplikáciách s NVDA príkaz NVDA+end funguje.
Toto je zatiaľ jediná časť NVDA, ktorá skutočne spolieha na skutočné
štandardné umiestnenie stavového riadku úplne dolu.
Skús skontrolovať, či v menu zobraziť máš stavový riadok zaškrtnutý a
potom skús ešte po prípade maximalizovať okno Firefoxu.
Ak to stále nepomôže, potom je určite možné sa na stavový riadok dostať
pomocou objektovej navigácie.

PV

Dňa 23.11.2009 1:07, Vítek  napísal:

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4628 (20091122) __________