[Fanda] Rozhašený explorer

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Listopad 23 14:01:39 CET 2009

Zdravím,

bod obnovy.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. listopadu 2009 13:11
Předmět: [Fanda] Rozhašený explorer

Zdravím. Mám problémy s internet explorerem osmičkou. Zkoušel jsem ho přeinstalovat přes ten co mám v počítači čili přepsat a pořád to dělá to samé. Spustím explorer a místo toho, aby tam skočilo hned editační políčko s vyhledáváním, tak tam skočí ty záložky a Winmonitor ohlásí jen google windows internet explorer a když se kouknu tabem, tak je tam jenom záložky jako je adresa, nějaký karty a pak teprv to pole a přitom to včera ještě šlapalo. Mám sice HP recovery, ale nechce se mi formátovat disk kvůli takové malichernosti.
Jak z toho ven?
Díky za pomoc.
Spřátelským pozdravem
Vojtěch Šmiro.