[Fanda] Upřesnění problému s team viverem

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 13:58:14 CET 2009

No po kompletním repairu jawsu jsem zjistil, že to jawsem nebude. Chyba
se projevuje pouze ve Firefoxu, v rúzných verzích. Jaws 9.0 s češtinou
tou nejnovější s tou čtrnáctkou. Windous xp home edition.