[Fanda] Upřesnění problému s team viverem

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 13:45:54 CET 2009

Ach jo, zas se to nenapsalo od začátku, jednou se z toho zblázním. Když
do edit pole v internetu je jedno kde něco napíšu, tak to jde, ale jak
chci smazat nějaký znak přečte mi to buď mezera, či nějaký nesmisl. Ale
to není vše. Když se pohybuji...
najdete v předchozí zprávě, nějak se to rozkouskovalo.