[Fanda] Upřesnění problému s team viverem

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 13:41:19 CET 2009

 šipkou, tak to říká nic, nečte to text, který jsem napsal. Tento
problém nastal v okamžiku, kdy jsem si nainstaloval program teamviver a
po jeho odinstalaci to neskončilo, ale to ještě není všechno. Přepnu se
do rozbalovacího seznamu a hle, další zajímavá věc. Napíše mi to tedy
přečte mi to nějakou ikonu se systému, ale nikoliv to, co v tom seznamu
je. To co v tom seznamu je mi to přečte, až se pohnu šipkou. Více to asi
popsat nedovedu jo a ještě když zmáčknu insert a pagedown tak to místo
hotovo, jako že stránka je načtená to přečte soubor, úpravy zobrazit.
Opravdu divné chování. Podle mě se ještě v systému někde skrývá něco, co
to způsobuje, je třeba to najít a smazat. Ale nevím to jistě.
Karel Giebisch.