[Fanda] Team víver

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 13:17:14 CET 2009

Teamviewer je výborný prográmek, také jsem při jeho používání neměl
problémy, jen mě mrzí že neumí přenášet hlas, čili nemůžu ovládat na
dálku např. počítač s nainstalovaným jawsem, u windowsí vzdálené plochy
tohle funguje perfektně, několikrát jsem to testoval jak s Jawsem tak s
Window-eyes a běhalo to výborně.