[Fanda] Rozhašený explorer

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Pondělí Listopad 23 13:11:01 CET 2009

Zdravím. Mám problémy s internet explorerem osmičkou. Zkoušel jsem ho přeinstalovat přes ten co mám v počítači čili přepsat a pořád to dělá to samé. Spustím explorer a místo toho, aby tam skočilo hned editační políčko s vyhledáváním, tak tam skočí ty záložky a Winmonitor ohlásí jen google windows internet explorer a když se kouknu tabem, tak je tam jenom záložky jako je adresa, nějaký karty a pak teprv to pole a přitom to včera ještě šlapalo. Mám sice HP recovery, ale nechce se mi formátovat disk kvůli takové malichernosti.
Jak z toho ven?
Díky za pomoc.
Spřátelským pozdravem
Vojtěch Šmiro.