[Fanda] Team víver

Pondělí Listopad 23 12:13:22 CET 2009

Dobré odpoledne,

program TeamViewer na počítačích s JAWSem používám celkem běžně,
standardně není potřeba nic instalovat (stačí stáhnout a spustit
soubor TeamViewerQS.exe), takže se nic nikde nerozhodí. Osobně si
proto myslím, že Vámi popisované problémy budou nejspíše způsobeny
něčím jiným, proto bych doporučil upřesnit popis problému, doplnit
údaje o verzi JAWS, verzi systému atd., aby bylo možné nad problémem
smysluplně přemýšlet, nikoliv jen od boku střílet náhodné tipy (se
kterými se zde ostatně nejspíše stejně roztrhne pytel...).

Hezký den.

Michal Jungmann