[Fanda] NVDA, Mozilla Firefox a stavovy radek

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Listopad 23 07:17:41 CET 2009

Dobré ráno,
Štandardne v mozilla aplikáciách s NVDA príkaz NVDA+end funguje.
Toto je zatiaľ jediná časť NVDA, ktorá skutočne spolieha na skutočné
štandardné umiestnenie stavového riadku úplne dolu.
Skús skontrolovať, či v menu zobraziť máš stavový riadok zaškrtnutý a
potom skús ešte po prípade maximalizovať okno Firefoxu.
Ak to stále nepomôže, potom je určite možné sa na stavový riadok dostať
pomocou objektovej navigácie.

PV

Dňa 23.11.2009 1:07, Vítek  napísal: