[Fanda] vytvaranie torentov - Re: Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Neděle Listopad 22 18:02:33 CET 2009

Ahoj,
DHT a Peer exchange ako píšu na blogu TPB sú fakt dobré technológie.
Takmer všetci štandardní klienti, bittorrent, utorrent, transmission,
bitcomet, vuze, všetky ich podporujú.
Predsa len je dobré distribúciu poistiť využitím niektorých nezávislých,
otvorených a funkčných trackerov. Na stránke http://www.trackon.org/ si
dali za cieľ práve takéto trackery zhromažďovať.
Ako vytvoriť torrent s klientom utorrent:
1) z menu soubor Vytvořit nový torrent...	Ctrl+N
2) V dialógu pomocou tlačidla Přidat soubor resp. Přidat složku
nalistovať to, čo chcete zdieľať.
3) Do poľa trackery v zoskupení vlastnosti torrentu uviesť adresu
nejakého trackeru, ja odporúčam tam hodiť celý tento zoznam:
http://tracker.openbittorrent.com/announce
udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce
http://tracker.publicbt.com:80/announce
udp://tracker.publicbt.com:80/announce
https://trackhub.appspot.com/announce
https://bittrk.appspot.com/announce
http://tracker.trackerhub.org/announce
http://www.bittorrential.com/announce
4) ak chcete, môžete uviesť niečo v poli komentár,
5) klepnutím na Vytvořit a uložit jako ... vytvoríte a uložíte súbor
.torrent, ktorý môžete niekomu poslať emailom, alebo cez ICQ alebo
akokoľvek inak. Musíte nechať klienta spusteného samozrejme a počas toho
bude môcť ktokoľvek má tento .torrent súbor sťahovať.
Ak nemáte kam váš torrent umiestniť, poslúži špeciálne na to navrhnutý
hosting na http://torrage.com/

Dňa 22.11.2009 17:46, ondrej rosik  napísal: