[Fanda] vytvaranie torentov - Re: Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 22 17:46:58 CET 2009

Môj kamarát kedysi publikoval článok, kde popisuje aj tvorbu torrentov,
aj so spomínaným TPB trackerom... Asi je to už neaktuálne, ale pri
bádaní môže pomôcť.

1 – stiahneme a nainštalujeme utorrent,
2 – zaregistrujeme sa na trackery
3 – spustime utorrent a klikneme na „vytvoriť nový“ a potom vyplníme
informácie:
A – vyberieme súbory, ktoré chceme zdieľať,
B – do polička „Torrent Properties Trackers“ napíšeš:
http://tpb.tracker.thepiratebay.org:80/announce
c – Začiarkneš políčko „povoliť iným seedovať“,
d – klikneš na vytvoriť nový a uložiť,
e – vyberieš cestu kde chceš uložiť informačný súbor teda (súbor ktorý
budeš uploadovať na tracker),
4 – prihlásiš sa k trackeru,
5 – klikneš na „uplo ad“,
6 – vyplníš informácie – vyberieš informačný súbor, ktorý si vytvoril
(musí mať príponu .torrent), popis, názov, zaradíš do akej kategórie
patrí a potom len klikneš na „pridať torrent“.
7 – ak tracker nevypíše žiadnu chybu blahoželám!!!

       Ondrej

--
     Ondrej