[Fanda] vytvaranie torentov - Re: Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 22 17:44:19 CET 2009

Keď už spomínate free download manager, ako docieliť, aby aj seedoval
stiahnutý obsah? Lebo som mal pri ňom stále pocit, že síce sťahuje, ale
vytrvalo odmieta seedovať. Ako zistím, koľko toho odoslal?
K vytváraniu torrentov ešte jedna vec - na trackery je väčšinou nutné sa
registrovať a príslušný torrent súbor tam uploadnúť.
Odporučil by som TPB, ale okolo toho je teraz taký humbuk, tak neviem...

--
     Ondrej