[Fanda] vytvaranie torentov - Re: Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Listopad 22 17:38:53 CET 2009

Dobrý den,

většina klientů pro Bittorrent má možnost vytvořit nový torrent. Otevře
se dialogové okno, kde se zvolí, zda je zdrojem soubor nebo složka, zadá
se adresa torrent trackeru, který to bude obsluhovat (a tady jse
zakouslý, protože nevím, co tam napsat) a případný komentář k obsahu
torrentu. U programu Free Download Manager musíte přejít na záložku
Torrenty a příkaz pak najdete v kontextové nabídce.

TomVal