[Fanda] vytvaranie torentov - Re: Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Neděle Listopad 22 17:21:51 CET 2009

Ahoj,
ako sa vytvárajú vlastné torenty? Aký je postup, kam to treba dať?
Božka
KONTAKTY:
WEB: luthy.webranet.sk
RSS: http://luthy.webranet.sk/feed/
TWITTER: www.mikroblog.cz/luthy
ICQ: 215367859
SKYPE: boziatko
MAIL: gogolakova na nextra.sk
----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, November 22, 2009 5:12 PM
Subject: Re: [Fanda] Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Dobrý deň,

Dňa 22.11.2009 16:05, Tomas Valusek  napísal:
> A víte o takovém? Já ne ...
Mohol by som sa pokúsiť. Mám k dispozícii taký stroj, ktorý je stále
zapnutý a beží mi tam neustále aj bittorrent klient.
> Ripnul jsem audio cédéčka, které mám koupené. Ale můj počítač rozhodně
> neběží 24/7 - takže pokud víte, kam to poslat, klidně to odešlu.
> Velikost 3.93 GB.

Ak sa vám zdá dosť prijateľná moja ponuka o seedovanie, môžete vytvoriť
torrent. Zo začiatku by ste seedovali len vy, hoci by to nebolo 24/7 a
potom, ako by som získal celú kópiu by som to nechal spustené, kým mi to
podmienky dovolia.

PV