[Fanda] Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Neděle Listopad 22 17:12:59 CET 2009

Dobrý deň,

Dňa 22.11.2009 16:05, Tomas Valusek  napísal:
> A víte o takovém? Já ne ...
Mohol by som sa pokúsiť. Mám k dispozícii taký stroj, ktorý je stále
zapnutý a beží mi tam neustále aj bittorrent klient.
> Ripnul jsem audio cédéčka, které mám koupené. Ale můj počítač rozhodně
> neběží 24/7 - takže pokud víte, kam to poslat, klidně to odešlu.
> Velikost 3.93 GB.

Ak sa vám zdá dosť prijateľná moja ponuka o seedovanie, môžete vytvoriť
torrent. Zo začiatku by ste seedovali len vy, hoci by to nebolo 24/7 a
potom, ako by som získal celú kópiu by som to nechal spustené, kým mi to
podmienky dovolia.

PV