[Fanda] Pomalá odezva Jawsu

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Neděle Listopad 22 15:05:43 CET 2009

Zdravím. Mám Jaws 9.0 a při psaní mám strašně pomalou odezvu. Zvuková karta Soundmax HD audio je na no power savings. Vím, že se to tu už řešilo, ale prosím jak toto jde řešit? Pokud píšu rychle, tak to lupe a jakmile pustím hudbu nebo něco tak to zase šlape a ani nevím jak např. aktualizovat ovladače zvukové karty, atd. Kdo chce vědět víc nebo mi nějak pomoci, pro toho tu zanechávám své kontaktní údaje, můžete však aji přes konferenci, chcete-li, dávám ale přednost raději soukromému řešení, aby nedocházelo k zasypávání konference zbytečnými maily.

skype- korzar99
mail- artez1 na tiscali.cz
ICQ (nyní nefunkční, až po domluvě s někým z vás)- 456038210
Díky za pomoc předem.
S přátelským pozdravem
Vojta.