[Fanda] Jak si udelat na Google Site svuj kanal novinek

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Listopad 22 15:04:48 CET 2009

Ahoj, Fandové,
mám stránky http://sites.google.com/site/stejnajmena
Rád bych na stránce
http://sites.google.com/site/stejnajmena/odber-novinek
měl umístěn nebo editoval kanál novinek mého webu tak, aby si ho mohl
kdokoli dát do GoogleReaderu a na igoogle panely.
Něco tam mám, ale nefunguje to ... nenajde zdroj, tedy stránka asi
musí být určitým způsobem zpacována.
Vím, že to jde, dokonce takové stránky znám, jenže si tvůrce těch
stránek už nepamatuju, jak to tam přidal - asi přes miniaplikace -
hledal jsem tedy příslušnou miniaplikaci, ale nějak to nejde - podle
se musí i nějak nakonfigurovat. Hledal jsem i v nastavení
GoogleReaderu - mají se tam přetahnout tlačítka (odkazy) na záložky -
lištu záložek? Nějak mi to nejde, ani v Exploreru, ani v Mozille.
Neporadil by mi prosím někdo?
Díky za odpovědi. Miloš