[Fanda] Webvisum a JAWS 11 64bit

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Listopad 22 13:40:31 CET 2009

Zdravím,

i mistr tesař sse někdy utne, a třebaže je to triviální, nechal jsem se na tom jednou nachytat a pak se metaforicky praštil po hlavě, nemáte zakázanou grafiku ve Firefoxu? Symptomy, které popisujete, tomu nasvědčují. menu/nnástroje/možnosti/záložka "obssah"/automaticky zakázat obrázky. Když Webvisum nepotřebuji, standardně si ji zakazuju, poměrně citelně to urychlí načítání html stránek nezzávisle na typu a rychlosti připojení.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Adam Mikulášek" <mikulasek na centrum.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 22. listopadu 2009 13:15
Předmět: [Fanda] Webvisum a JAWS 11 64bit

Ahoj fandové,
     kamarád mi doporučil Webvisum na rozpoznávání protispamových kódů, poslal mi pozvánku, registrace i instalace v pohodě, ale rozpoznávání nefunguje.
     Použil jsem Firefox verze 3.55, zkoušel jsem i starší verzi (3.09), ale výsledek byl stejný. Používám Windows 7 v 64-bitovém provedení s 64-bitovým Jawsem verze 11. Při načítání stránky to cvaká, ale zkratka ctrl+alt+5 nejede, buď to zavrčí, ne bo to do nejbližšího políčka vepíše znak euro. V helpu o tom moc není, jen je tam zmínka, že se to má používat jen při ovládání menu. Kámošovi to ale funguje na rozpoznávání protispamových kódů na rapidshare. Neví někdo, v čem by mohla být chyba, že mi to nerozpozná absolutně nic?
Díky

     Adam Mikulášek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4627 (20091121) __________

http://www.eset.cz