[Fanda] Webvisum a JAWS 11 64bit

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Listopad 22 13:22:24 CET 2009

no ako býva u mňa zvykom, niekoľko doplňujúcich otázok:
1) skúsili ste nájsť v kontextovom menu položku solve captcha (rozpoznať
obrázok captcha)? Ak nie, skúste ho odentrovať a čítač obrazovky by mal
oznámiť niečo v zmysle, že obrázok bol odoslaný do webvysum a máte
počkať na výsledok. Do minúty sa hlas opäť ozve, a informuje o tom, že
písmená sú v schránke. Potom stačí prilepiť obsah schránky do
požadovaného políčka na stránke. Ozaj na akej stránke to chcete použiť?
Lebo mne napr webvysum vôbec nefunguje na stránke našej školy
(kto sa chce pozrieť,
www.kgsm.sk
časť návštevná kniha).
      Ondrej