[Fanda] Webvisum a JAWS 11 64bit

Adam Mikulášek mikulasek na centrum.cz
Neděle Listopad 22 13:15:30 CET 2009

Ahoj fandové,
     kamarád mi doporučil Webvisum na rozpoznávání protispamových kódů, poslal mi pozvánku, registrace i instalace v pohodě, ale rozpoznávání nefunguje.
     Použil jsem Firefox verze 3.55, zkoušel jsem i starší verzi (3.09), ale výsledek byl stejný. Používám Windows 7 v 64-bitovém provedení s 64-bitovým Jawsem verze 11. Při načítání stránky to cvaká, ale zkratka ctrl+alt+5 nejede, buď to zavrčí, ne bo to do nejbližšího políčka vepíše znak euro. V helpu o tom moc není, jen je tam zmínka, že se to má používat jen při ovládání menu. Kámošovi to ale funguje na rozpoznávání protispamových kódů na rapidshare. Neví někdo, v čem by mohla být chyba, že mi to nerozpozná absolutně nic?
Díky

     Adam Mikulášek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4627 (20091121) __________

http://www.eset.cz