[Fanda] Nefunguje bod obnovy

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Neděle Listopad 22 12:58:20 CET 2009

Zdravím fandové
Dva dny mi často padá Internet Explorer, proto chci zkusit udělat obnovení
systému pomocí bodu obnovy. Mám však problém. Po potvrzení data bodu obnovy
a potvrzení tlačítka Další proběhne restart počítače, ale poté ihned vyběhne
tato hláška:
Obnovení systému se nezdařilo (krok F)
Obnovení nebylo dokončeno.
Váš počítač nemůže být obnoven do:
18. listopadu 2009
Kontrolní bod systému
V počítači nebyly provedeny žádné změny.
Chcete-li zvolit jiný bod obnovení, restartujte nástroj Obnovení systému.
Chcete-li znovu spustit Obnovení systému, klepněte na tlačítko Domů.

Přitom ale tam ten bod obnovy z 18. listopadu ve 14:25 byl v nabídce.
Zkusil jsem se vrátit ještě o další tři starší body obnovy, ale se stejným
výsledkem.
Měl by fungovat každý bod obnovy, nebo se musím vrátit ještě více dozadu,
dokud se to nechytí?
Díky za radu.
Jiří Stejskal