[Fanda] Nejake tipy na 64-bitovy software

Adam Mikulášek mikulasek na centrum.cz
Sobota Listopad 21 15:34:35 CET 2009

Zdravím,
     již skoro  rok používám 64-bitové Windows a sháním co 64-bitové verze aplikací, které používám. Nevíte o nějaké přehledné webové stránce, na které se dají najít odkazy na 64-bitové aplikace a? Www.start64.com je šíleně nepřehledná a i s Jawsem se na ní špatně orientuji. Konkrétně sháním např. nějaký 64-bitový audio-editor typu Soundforge, radši mám Adobe audition, ale to už se snad přestalo vyvíjet, nikde jsem nenašel zmínku o vyšší verzi než 3.0. Neví tu někdo, kdo se hlouběji zajímá o Espeak, jestli už bude v dohledné době 64-bitová verze, tedy hlavně podpora pro 64-bitové SAPI rozhraní? Také tip na nějaké 64-bitové OCR a encoder OGG-vorbisu by se hodil.
Díky moc.

     Adam Mikulášek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4626 (20091120) __________

http://www.eset.cz