[Fanda] MIDI kabel ke klávesám

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Listopad 20 20:40:28 CET 2009

Ahoj Tomáši, to s tím optočlenem platí přeci jen u midi kabelu ke game
portu, nebo ne? A co když tedy u té obousměrné nahrávačky ten zemnící
kolík na jedné straně odletuji? Já vím, nová midi šńůra stojí u nás v
K Audio 150 Kč, ale člověk se vždycky bude snažit ušetřit, kort při
mých finančních možnostech. Mirek