[Fanda] MIDI kabel ke klávesám

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Listopad 20 15:53:54 CET 2009

Ahoj Peter, midi výstup z kláves je din5, vstup midi zvukovky je též
din5, ne gameport, kde je opravdu redukce v podobě hradla s diodami
potřebná. Mně by právě stačilo vědět, zda mi bude stačit 5-pól.
DIN-konektror - 5-pól. DIN-konektror, zapojení: 5 pin zapojeno.
K tomu nám poslouží obyčejná nahrávací šňůra. Jinými slovy, pro vstup
midi nebudu používat gameport, ale dospělý midi vstup din5, který
zvukovka má. Mirek