[Fanda] nemozem ovladat Winamp

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Listopad 20 14:16:47 CET 2009

   Ahojte priatelia,

  z prehrávača pružného a šikovného akým bol kedysi sa čoraz viac stáva ťažkopádny moloch, no napriek tomu ho stále používam pre jeho dobrú ovládateľnosť bez zraku. čo mi ale v ostatnej verzii vadí je to, že po jeho spustení sa v popredí objaví akési jeho okno, ktoré sa podobná internetovej stránke, je tam napísané že now playing mininova alebo nejaké podobné nezmysly, môžem si text prezerať šípkami ale nemôžem ovládať Winamp klasickými príkazmi X V c a podobne. Z tohto protivného okna sa mi nedá vyjsť a ak ho zavriem klávesou alt f 4 zavriem spravidla celý Winamp. Neviete ako sa toho zbaviť? Je to verzia tuším 5.56 ak sa nemýlim, pretože vlastne ani neviem ako vo Winampe zistiť aktuálnu verziu.

   s pozdravom

    Štefan Kiss