[Fanda] neni tu priloha bolo Re: Jak spoustet NVDA z flas disku?

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Listopad 20 09:29:03 CET 2009

Áno, presne takto to funguje. Kedy si som sa pokúšal zistiť, či by bolo
možné aspoň čiastočne dosiahnúť, aby sa NVDA spustil hneď po zasunutí
kľúča, žiaľ nejako sa nezadarilo.
Existuje ešte jeden spôsob, ktorý funguje, ale len v prípade, ak viete,
akú jednotku má priradenú váš kľúč:
1) windows+r
2) f:\nvda\nvda.exe
Prípadne napáliť nvda na cd, do root priečinka dať autorun.inf a tam sa
nvda spustí aj bez odkliknutia. Len ak to nie je RW disk, neuložia sa
nastavenia NVDA.

--
     Ondrej