[Fanda] neni tu priloha bolo Re: Jak spoustet NVDA z flas disku?

Frantisek Dolezal dolezal na braillnet.cz
Pátek Listopad 20 09:18:35 CET 2009

Zdravim všechny kdo mě poradili.
Moc děkuji všem kdo mě poradili.
Mám totiž možnost si pořídit starší notebok
tak mě zajímalo jak ho ozvučit nvda.
Takže jsemnapřed na flaschdisk nakopíroval přepsanou přílohu
autorun.inf a potom vytvořil adresář nvda do kterého
jsem zkopíroval všechny soubory nvda. Vyjmul jsem flasch disk,
vypnul jsem jaws a znovu flaschdisk zastrčil a potom stačilo
jen odklepnout entrem a nvda se spustil. Doufám že jsem to
popsal a udělal dobře?
Děkuji Doležal.

----- Original Message -----
From: "ondrej rosik" <ondrej.rosik na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 19, 2009 10:04 PM
Subject: Re: [Fanda] neni tu priloha bolo Re: Jak spoustet NVDA z flas
disku?

neviem... typujem, že ju zahaltoval nod, hoci nič nezobrazil.
Tak premenujem to na txt, koncovka má byť inf.

Dňa 19.11.2009 21:51, Ladislav Csepi  wrote / napísal(a):
> Hojte, Neviem, či niečo blbne iba mne, ale v maili, na ktorý
> odpovedám
> sa nenachádza žiadna príloha. Ako to teda s tou prílohou je? Už sa
> mi
> to dnes stáva podruhý krát, tak fakt neviem. Za info dikes - Laco
> ----- Original Message ----- From: "ondrej rosik"
> <ondrej.rosik na gmail.com>

>>> příloze. Po vložení pendrive do usb portu by se mělo otevřít okno

--
     Ondrej

Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 9.0.709 / Virová báze: 270.14.73/2514 - Datum vydání: 11/19/09
20:42:00