[Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Listopad 20 07:18:28 CET 2009

Zoberme si to postupne:
1) po vsunutí kľúča sa zobrazí okno "čo má systém windows urobiť?"
2) prvá položka by mala byť "NVDA - používa aplikáciu na zariadení"
3) ak ju odkliknete, čo sa stane potom?
Iný užívateľ písal, že sa zobrazí hláška o odoprenom prístupe, skúste
ešte radšej ten autorun, čo poslal Mirek, v tom mojom bude asi aj tak
chyba, lebo som ho netestoval...

--
     Ondrej