[Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 20 00:39:53 CET 2009

Ahoj,

přepsal jsem se zde na konferenci, to se omluvuju :-) každopádně s touto příponou to prostě nespustím jak na velkém stolním, tak ani na mallém přenosném počítači, jednoduše vůbec to po vsunutí flashky nic neprovádí. Oznammování o vsunutí média je co? To má být zvuk při vsunutí/vysunutí? To mám, každopádně jak bylo řečeno, jde o cizí počítače, na kterých jsem třeba poprvé a přirozeně nemám šajnu o nějaké konfiguraci systému, kterých může být na tisíce.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Radek Žalud" <radek.zalud na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 19. listopadu 2009 23:36
Předmět: Re: [Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

Víítku drobný detajl.
musí to být inf a né ins.

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 19, 2009 11:33 PM
Subject: Re: [Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

Zdravím,

do rootu na usb flashdisku jsem nakopíroval autorun.ins, dále v rootu mám
složku nvda, ve které je nvda.exe. Vypnu nainstallovaný NVDA na mém
počítači, do portu vsunu flashdisk, ale nic se neděje, NVDA s flashky
nenabíhá, přičemž ho poklepáním na nvda.exe v pohodě spouštím. autorun.ins
resp. txt přejmenovaný na ins jsem vůbec neupravoval. Co dělám špatnně?
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml