[Fanda] Firefox a chybejici zasuvnny moduul

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 20 00:27:17 CET 2009

Zdravím,

opět jdu otravovat se zvuky. Pokud na mé webovce pouštím krátké zvuky v podobě popisů jednotlivých sekcí na pozadí, tak je-li nainstallovaný např. QuickTime Alternative je vše v pořádku a zvuky se přehrávají jak mají. Pakliže není, myslel jsem, že stačí hodit parametr pluginspace s hodnotou v podobě cesty souboru viz třeba
pluginspace="soukrome/programy/QuickTime_Alternative_300.exe" src="QuickTime Alternative">
, tedy celý příkaz je takto
<embed src="zvuky/about.wav" hidden autostart="true" width="128" height="32" pluginspace="soukrome/programy/QuickTime_Alternative_300.exe" src="QuickTime Alternative">

Bohužel tomu tak není. Při absenci QuickTime Alternative, tedy mnou předkládaného programu na Firefoxu vyskočí standardní "klikněte zde pro stažení chybějícího zásuvnného modulu" na což kliknu, následně se objeví zaškrtnutý Apple QuickTime. Odbavím tlačítko "další" a vyskočí hláška "nebyl nainstalován žádný zásuvný modul, modul není dostupný a pro více informací klepněte zde pro ruční instalaci".

Otázka: Jak mám v případě absence QuickTime Alternative předložit uživateli možnost přístupu ke stažení QuickTime Alternative z mé stránky prostřednictvím Mozilly Firefox a popř. může být i Microsoft Internet Explorer? Zde myslím ale si příponu *.wav implicitně přebírá prostřednictvím prvku ActiveX program Windows Media Player, nebo ne? Takže spíše se mě jedná o Mozillu Firefox.

mnohokrát děkuji všem za rady a moc prosím pouze technického charakteru, nikoli hlubokomyslné mudrování zda zvuky ano či ne a o nucení uživatelů instalace dalšího softu a možnosti infiltrace do PC atd. atd. nikdo není nucen, pouze chci předložit možnost.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml