[Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Listopad 19 23:33:41 CET 2009

Zdravím,

do rootu na usb flashdisku jsem nakopíroval autorun.ins, dále v rootu mám složku nvda, ve které je nvda.exe. Vypnu nainstallovaný NVDA na mém počítači, do portu vsunu flashdisk, ale nic se neděje, NVDA s flashky nenabíhá, přičemž ho poklepáním na nvda.exe v pohodě spouštím. autorun.ins resp. txt přejmenovaný na ins jsem vůbec neupravoval. Co dělám špatnně?
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "ondrej rosik" <ondrej.rosik na gmail.com>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 19. listopadu 2009 21:43
Předmět: Re: [Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

Pekný večer,
Kedysi som s tým trochu experimentoval, malo by fungovať aj to, čo
posielam v prílohe bez nutnosti použiť bat súbor, za predpokladu, že
máme v hlavnom adresári priečinok nvda a v ňom spustiteľný nvda.exe

--
     Ondrej

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4623 (20091119) __________

http://www.eset.cz