[Fanda] Dalsi hlasy pro Nvda, ktere muzou byt prenosne

Čtvrtek Listopad 19 19:56:18 CET 2009

Dobré odpoledne Tomáši,

u SAPI syntezátorů není problémem ani tak aktivace, jako nutnost
jejich zápisu do registru Windows, aby byly dostupné přes SAPI
rozhraní. Technicky samozřejmě lze do registru dynamicky zapsat i
syntezátory umístěné na flashdisku (tento mechanismus je například
implementován ve flashdiskové verzi Elišky alias Infovox inKey), ale
podobný postup IMHO představuje pro navštívený systém podstatné
riziko, neboť pokud by byl flashdisk se syntezátorem z počítače
vytažen bez řádného "odregistrování" daného syntezátoru, může to mít
negativní vliv na ostatní "pozůstalé" lokálně nainstalované SAPI
hlasy. Jinými slovy, pokud zvolíš filozofii "po nás potopa", není asi
problém libovolný SAPI syntezátor, který je volně šiřitelný nebo má
přenositelnou autorizaci, předělat během hodiny na flashkovou verzi
(platí i pro WTV s hardlockem), ale já osobně podobnou filozofii
pokládám za zcestnou a do podobných projektů bych se nepouštěl...

Ahoj

Michal Jungmann