[Fanda] Jak spoustet NVDA z flas disku?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Listopad 19 18:02:15 CET 2009

Zdravím, nahrál bych na pendrive NVDA a v rootu vytvořil souboy
autorun.inf a run.bat. Vypadalo by to asi tak, jak přikládám v
příloze. Po vložení pendrive do usb portu by se mělo otevřít okno s
dialogem Co chcete udělat? a hned první položka by měla být nvda
pomocí: program poskytnutý na zařízení. Dáte Enter a mělo by to najet.
Mirek