[Fanda] Nemecka radia

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Listopad 19 13:33:37 CET 2009

Zdravím,

tento příspěvek byl primárně zasllán do konference Screamer_radio
http://groups.google.com/group/Screamer_radio
ovšem toto přesahuje rámec čistě interních informací a proto zasílám i zde. Předtím ještě každého, kdo se zajímá o streamování či rádia na Internetu srdečně zveme do výše zmíněné konference dále viz
http://tapin.uvadi.cz/konference.php

nabízím ke stažení kompletní seznam německých rádií. Čerpáno ze seznamu pro WinAmp media library zaslaný Standou Plachým.

Stačí si zálohovat současný favorites.xml a do složky SR rozbalit favorites-german.zip v sekci "vytvořte si vlastní oblíbenné" na hlavní sekci
http://tapin.uvadi.cz/
Jen chci upozornit, že jsem byl nucenn vypustit 8 rádií z důvodu dinamických streamů, které se po cca 5 minutách mění. Tedy streamy jdou v pohodě vykutat, dokonce chvíli ve SR hrají, ale po pár minutách již nikoli. Jsou to ty, které mají v seznamu příponu *.url zcela logicky, konstanntní streamy by rovněž jako ve SR nefungovaly. Jsou to:
Berliner Rundfunk
Landeswelle-Türingen
Oldies-CSIL-650-Player
Ostseewelle
Radio Hamburg
Radio Nora
rs2
RSH

Tedy ještě jednou, soubor ke stažení naleznete v sekci "vytvořte si vlastní oblíbené". Kdo by příp. chtěl převzít patronaci nad tímto souborem, udržovat jej, editovat, přidávat, měnit nefunkčnní streamy za funkční, dodávat nová rádia atd. atd., ať se mě prosím ozve. Já budu jedině rád, neboť se odmítám jakkoli hlouběji tímto zaobírat v takových intencích jako oblíbené české a slovenské, o které se trvale starám.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml