[Fanda] tell me more a jaws

Stefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Listopad 19 12:53:46 CET 2009

  Dobrý den,

  pokial ide o slovníky, je dôlezitý jazyk, s ktorým chcete pracovat. Ak Vám
ide o anglictinu, nemcinu alebo francústinu tak jednoznacne Lingea Lexicon.
V prípade iných jazykov je to uz otázka individuálneho prieskumu a nárokov.

    S Kiss

----- Original Message -----
From: "Zdenek Vopat" <zdenekvopat na zdenek.vopat.name>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 19, 2009 12:38 PM
Subject: [Fanda] tell me more a jaws

Dobrý den:
chtel jsem se zeptat zda máte nekdo zkusenosti jak programy tell me more
fungují s jawssem, prípadne zda muzete doporucit jiný vyukový program, který
by s jawsem dobre pracoval.
Dále jsem se chtel zeptat, které slovníky s jawsem muzete doporucit a zda je
jiz moje kódování v porádku.
Dekuji za odpovedxi.
Zdenek

http://www.eset.sk