[Fanda] tell me more a jaws

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 19 12:50:15 CET 2009

Dobrý den, ne, bohuzel Vase kódování stále neodpovídá, cárky máte, ale hácky se správne nezobrazí... zkuste si ho zmenit.
Ze slovníku doporucím nejspíse Lingeu ve verzi 2002, mám s ním velmi dobré zkusenosti zejména s anglickou ci francouzskou mutací, vím, ze nekterí z konference pouzívají také Translator napríklad, ale já osobne s ním nemám prílis dobré zkusenosti, címz netvrdím, ze není dobrý, pouze ho sám osobne prílis nemusím.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
Skype soukromý: cracatit2006
Skype práce: vaclav.toul.2008
ICQ pouze po 20:00 vecer: 468 285 396
Nick: cracatit

----- Original Message -----
From: "Zdenek Vopat" <zdenekvopat na zdenek.vopat.name>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 19, 2009 12:38 PM
Subject: [Fanda] tell me more a jaws

Dobrý den:
chtel jsem se zeptat zda máte nekdo zkusenosti jak programy tell me more fungují s jawssem, prípadne zda muzete doporucit jiný vyukový program, který by s jawsem dobre pracoval.
Dále jsem se chtel zeptat, které slovníky s jawsem muzete doporucit a zda je jiz moje kódování v porádku.
Dekuji za odpovedxi.
Zdenek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4622 (20091119) __________

http://www.eset.cz