[Fanda] převod kniho do mp3

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 19 12:37:11 CET 2009

ano. když si to převedeš v počítači z textového souboru do mp3, čte to
logicky počítač, tedy hlas, který tam nastavíš.
to, co se převádí v krakovské a čtou to lidé, to je z kazet, tam to čtou
herci, tak to pak také čtou herci.
     Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 19, 2009 12:34 PM
Subject: [Fanda] převod kniho do mp3

                Dobrý den,
prosím vás, Kdo umí převádět knížky do mp3? Ale to by četl zase počítač, že
ano? Já v tom mám asi zmatek trochu. Ti, kdo převádějí knížky z Macanovy
knihovny, tak čtou lidé na kazetách, tudíž i na CD je to namluvené lidským
hlasem. Když si někdo převede nějakou knížku z Braillnetu do mp3, čte to
opět počítač?
Jarka

---
avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 091119-0, 19.11.2009
Testovano: 19.11.2009 12:34:48