[Fanda] obrázek ve Skype

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Listopad 19 01:52:03 CET 2009

Pepo, když se ti otevře to okno s galerií, tak tam je tlačítko Vybrat.
To aktivuj a otevře se výběrové okno, kde si nalistuješ svůj jpg nebo
bmp obrázek z přístupných úložiští ve tvém počítači. Jestli to nejde,
tak za to asi může Mihina, nebo Hebina, smích. Mirek P.S. Mihina je
kocour a Hebina je červená ruka pod tvým gaučem v noci.