[Fanda] kabel ku karte Creative audigi xfi

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Listopad 19 00:32:28 CET 2009

Ahoj, tak jedeme zleva do prava - dva vstupové, pak jsou ty čtyři:
3Dmidi, pak EAX, pak X-FI-3D a pak X-Fi Crystalizer. Nic z toho nemá
vliv na záznam, jen na přehrávání. Ten Crystalizer je dobrý, podobnou
krabičku prodávají za tři tisíce. Dokáže to doplnit chybějící barvy u
komprimovaného audia. Vše se děje samozřejmě hardwarově, ne
softwarově, což je přednost. Mirek