[Fanda] prosba o převod

ladisek s.ladisek na seznam.cz
Středa Listopad 18 13:22:30 CET 2009

děkuji moc jste mi pomohl
----- Original Message -----
From: "Václav Toul" <toul.vasek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 18, 2009 1:16 PM
Subject: Re: [Fanda] prosba o převod

Ve FR 9, které tu mám je ve Start menu položka rychlé úlohy, která odbočuje
z názvu Fince Reader, tím se nemusí spouštět celý program, ale jen se
využijí jeho převodní schopnosti. Jednou z nich je úlohy převést obrázky na
text, nepamatuju si přesně název a tam se najde daný soubor, který chceme
převést a převede se, ještě musíme nebo je to pro přehlednost lepší nastavit
cílovou složku. Není na tom nic složitého. V ostatních verzích Fine Readeru
to může být jinak, já tu právě mám tuhle devítku.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz