[Fanda] Nacitani cd mechaniky

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 18 07:26:04 CET 2009

Zdravím,

vlastním program pro konverzi formátů Easy audio file converter, jehož součástí je i část pro grabbování z cd s názvem Easy cd da extractor. Protože s audio cd krom vypalování z mp3 do cda formátu pro jiné nepřicházím do styku, dnes jsemm si potřeboval grábnout jedno cd, ovšem jaké bylo mé překvapení při zjištění, kdy mě program nechce načíst ani jednu z mechanik. Mám na počítači dvě mechaniky a anni jednnu mě nechce načíst a vyhazuje hlášku "error, no devices found". Na starých dobrých osmičkách to šlo krásně bez probblémů. První avizovaná součást Easy audio file converter funguje a běhá krásně, ovšem Easy cd da extractor nechce načítat žádnou ze dvou mechanik. Když vypalluju např. přes plug-in v Total Commander, zde se mechaniky načítají bez nejmenších potíží.

Kde je prosím chyba a víte někdo, co s tím? Vlastním systém Windows Vista 32-bit verzi, a potíž zaznamenávám jak na stolním tak i na přenosném počítači shodně s tímtéž systémem.
Předem mnohokrát děkuji
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/