[Fanda] Problém se stolním PC

Středa Listopad 18 01:11:53 CET 2009

> Jen vím, jak je těžké sehnat starší desky, o tom by mohl Michal
> Jungmann psát asi romány.

Na román to asi není, zatím tak pouze na novelu. Jednu dobu byly v
Česku základní desky pro Socket 478 úplně nedostupné, lovily se po
jedné po bazarech a u známých, ale pak se opět začaly vyrábět/dovážet,
takže momentálně není problém vadnou desku pro Socket 478 vyměnit za
novou, stačí vědět, na koho se obrátit...

Dobrou noc.

Michal Jungmann