[Fanda] Prime odklikavani odkazu novinek rss v Mirande

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Úterý Listopad 17 17:56:53 CET 2009

Položka web search je vyhledávání. Takže Tedy neřeší jak se dostat na net z
aktuálního odkazu. Prostě odkaz označ a zkopíruj dochránky a v prohlížeči
dej otevřít stránku a odkaz tam pomocí CTRL+v vysyp.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Miroslava Zavodna
Odesláno: 17. listopadu 2009 16:15
Komu: fANDA-KONFERENCE
Předmět: [Fanda] Prime odklikavani odkazu novinek rss v Mirande

Dobrý den,
obracím se s dotazem, co mám ještě zaškrtnout, když chci jít přímo na net na
odkazu z rss? V klávesových zkratkách jsem zaškrtla položku web search,
přiřadila  k ní zkratkovou klávesu, ale když jsem na článku a jdu tou
zkratkou, internet se sice otevře, ale s hláškou přibližně znění, že odkaz
není korektní, a že jej tedy nemůže otevřít.
Prosím Vás tedy o radu, co si kde ještě mám nastavit, už sama nevím.
Děkuji a přeji krásné sváteční odpoledne.
          Mirka