[Fanda] O HP a Adobe

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Listopad 17 16:18:51 CET 2009

Csabo, výborně, to jsem potřeboval vědět. Samolepku tam Spektra
samozřejmě nalepila. Takže použiji CD ne to od HP nebo se zálohou od
Spektry, kde je oem XP Pro modifikované od HP, ale CD XP Pro Retail,
co mám k druhému PC. Toto mně doporučovali u Adobe, ale moc jsem tomu
nevěřil. Teď už tedy vím, že svoje nemodifikované Retail CD můžu
použít třeba na deset počítačů, ale záleží na klíčích a samolepkách.
Na druhém PC samolepku nemám, protože k němu mám klíč z toho Retail
CD. Bohužel záloha od Spektry je mně tedy k ničemu. Mirek