[Fanda] Prime odklikavani odkazu novinek rss v Mirande

Miroslava Zavodna miroslavazavodna na seznam.cz
Úterý Listopad 17 16:14:54 CET 2009

Dobrý den,
obracím se s dotazem, co mám ještě zaškrtnout, když chci jít přímo na net na
odkazu z rss? V klávesových zkratkách jsem zaškrtla položku web search,
přiřadila  k ní zkratkovou klávesu, ale když jsem na článku a jdu tou
zkratkou, internet se sice otevře, ale s hláškou přibližně znění, že odkaz
není korektní, a že jej tedy nemůže otevřít.
Prosím Vás tedy o radu, co si kde ještě mám nastavit, už sama nevím.
Děkuji a přeji krásné sváteční odpoledne.
          Mirka