[Fanda] O HP a Adobe

Úterý Listopad 17 14:37:28 CET 2009

Zdravím, zodpovědný výrobce za modifikované instalace zodpovídá, např.
lenovo ke svým notebookům dodává co chvíli nějaké opravy, dokonce i bios
si můžete zupdatovat prostřednictvím jednoduché utility system update.
Ono záleží na výrobci, jak zodpovědnou má podporu. Tobě bych Mirku ještě
doporučil, podívat se na support hp, který by měl teoreticky nějaké
updaty obsahovat a snad by tam mohl být update něčeho, co blbne právě s
adobe. S pozdravem Jiří Stojaník.