[Fanda] O HP a Adobe

Úterý Listopad 17 14:31:29 CET 2009

Mirku, je úplně jedno, kde si systém seženeš, resp. cédo se systémem.
Legalitu systému zajišťuje hlavně licenční klíč, který máš. Dokonce jsem
se kdysi ptal na microsoftu, jak to mám udělat, když mám pouze oem verzi
systému a instalační média mi nebyly tehdy dodány, taky nějaké to
servisní, to bylo nahrané na skryté partition, ale kdyby se něco stalo a
zrovna ta partition odešla, byl bych v pr. Takže přímo microsoft mi toto
potvrdil, pokud budeš mít zapůjčené cd win xp pro a použiješ legální
svoje číslo, nelegální to není. S pozdravem
Jiří STojaník.