[Fanda] Blbne mi levy ctrl

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Listopad 17 13:41:26 CET 2009

Ahoj Fandové. Asi před dvěma dny mi nějak začal blbnout levý ctrl na
notebooku a to tak, že někdy při stisknutí nezareaguje, takže ho musím
zmáčknout třeba dvakrát a raději víc přitlačit a pak funguje. Nebo mi ještě
dělá to, že když ho stisknu a pustím, tak on je jakoby dál v pozici
stisknuto, že třeba při čtení šipkami vlevo a vpravo to čte slova a ne znaky
a to vůbec ctrl nedržím, tak musím na něj třeba jednou nebo dvakrát
klepnout, aby se pustil. Nevíte, co to může znamenat? Začalo to dělat náhle.
Ostatní klávesy mi neblbnou. Zdraví Michal.